dinsdag 3 december 2013

Roodkapje

Ik beken eerlijk dat ik gisteren tijdens het kijken naar Roy Donders, 'stylist van het zuiden' (omdat Lieftallige Echtgenoot dat aan het kijken was uiteraard, maar eerlijk is eerlijk, ik was best gecharmeerd van deze oer-Tilburger) een ontdekking deed die vele Tilburgers al eens voor mij deden: DE stoffenzaak van Tilburg: van Gool (juist, dat stoffenwinkeltje waar je oma vroeger al kwam).
Daar ontdekte ik onder andere deze stoffen:



Zie hieronder het resultaat van een nieuw avondje 'hoofd leegmaken' beter bekend als 'proberen om mijn creatieve uitspattingen voor een goed doel in te zetten', wederom naar een patroon van Mme ZsaZsa (en voor de oplettende lezers, dit is inderdaad pas de derde keer dat ik achter mijn naaimachine kruip, er zullen best wat technische / afwerkfoutjes aan mijn projecten zitten maar over het algemeen ben ik best trots op mezelf)..... Tadaaaaaaaaa




Geen opmerkingen:

Een reactie posten