donderdag 8 november 2012

Nesteldwang

Aangezien mijn laatste loodjes fysiek een beetje tegenvallen, en ik volledig in mijn eigen coconnetje, in mijn stoeltje, onder mijn dekentje al Edward-de-Vampier-bewonderend en hakend mijn dagen doorbreng, moet Lieftallige Echtgenoot eraan geloven...
mijn Nesteldwang-To-Do-List moet en zal af voor dat Garnaal no. 3 zich aandient (wat officieel al sinds een paar dagen zou mogen, ik heb de magische grens van 37 weken immers bereikt).

Ik was daarom erg blij met de Flow (tijdschrift) van deze maand, en heb mijn creatieve brein weer even de vrije loop laten gaan, zodat ik nu een aantal subtiele en 'vriendelijk verpakte' boodschappen voor Lieftallige Echtgenoot 'terloops' kan ophangen in huis.
Om een beetje duidelijk te maken wat ik bedoel heb ik eigenlijk niet heel veel woorden meer nodig, want soms doen beelden wonderen..., ziehier mijn nesteldwang-labels (met een beetje hulp van de Flow):


Geen opmerkingen:

Een reactie posten